I hate mondays!!

'

En rutten dag som denna kräver verkligen bra musik. Man kan inget annat än att tycka om den här låten!

Damn Yankees - High Enough



Usch! Detta har verkligen varit en sjukt jobbig dag rakt igenom. Jag sov ju såklart ingenting på hela natten så jag har gått runt som en zombie hela dagen. Efter jobbet släpade jag mig till gymet för ett konditionspass med Danne, gick väl helt okej med tanke på att jag typ inte hade någon energi i kroppen alls så att jag nästan somnade på löparbandet.

Inte nog med detta så dök dagens mest irriterande händelse upp när jag stod och väntade på bussen. Kanske två meter ifrån mig står tre stycken missbrukare/uteliggare och diskuterar ljudligt om något gräl de haft med någon annan utböling i samhällets bottenskikt. Helt plötsligt får en av männen ett utbrott på kvinnan i gänget för att hon tydligen "aldrig  bjuder tillbaka" och börjar vråla om hur ärlig han själv är och hur mycket pengar hon fått från socialen. Vad hon inte bjudit tillbaka på sades det ingenting om men jag gissar på sprit för det är väl det sådana patetiska människor bråkar om för det mesta.
Min tanke efter denna händelse var direkt "varför får sådana missanpassade människor gå fria utan någon form av tillsyn alls?"
Jag skulle vilja beskriva dem på så vis att om Sverige är en stor vacker sommaräng så är dessa människor äckliga hundskitar som ligger utspridda lite överallt på den vackra ängen och drar ner vackerheten med sin stank. Låter det okänsligt? Själv tycker jag att det är en väldigt realistisk liknelse och sunda tankegångar!


Nu ska jag äntligen få krypa ner i min mjuka säng och försvinna in i drömmarnas värld, som jag har längtat!

Kommentarer
Postat av: Sofia

(SVAR) klart att det är lite synd om mig. Kan inte träna ju :(

Postat av: Tobias

svar: sant, så nice färg :D

2008-09-24 @ 19:41:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha oj, jag hade blivit rädd om det hade varit jag som väntade på bussen

2008-09-24 @ 22:52:11
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback