Biofredag





Det blev bio igår med polarna. Vi såg den svenska filmen Patrik 1,5 som var riktigt bra. Hade faktiskt höga förväntningar innan jag satte mig i biosallongen och jag kan säga att den t.o.m. var roligare än jag trodde.
I och med att det hanlade om ett homosexuellt par så kunde man ju tänka sig att det var just det temat de skulle spinna runt mycket av filmens handling på men det var verkligen inte så extremt som jag trodde att det skulle vara. Den röda tråden som jag såg igenom hela filmen var temat kärlek men samtidigt mycket humor.
Den var mycket rolig och det blev många skratt vid många tillfällen som ekade igenom hela biosallongen. Ibland är faktiskt svenska filmer väldigt bra!


Helt klart sevärd kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback