Hold on, hold on tight!




Visst är den här låten riktigt härlig?

(Kix - Don't close your eyes)


Motivation tack?!


Min tillvaro för tillfället skulle kunna beskrivas som en enda stor degklump och jag ligger mitt i denna stora degklump och orkar verkligen inte resa mig. Tackar gud för dessa två dagar av ledigt från som jag haft nu (med betalning från jobb såklart, it's good to be the king).
Skulle vilja ha något att engagera mig i, något som jag verkligen tycker är kul och som jag brinner för men vad? Dum fråga att ställa egentligen, om jag inte själv vet så hur ska någon annan dag kunna veta?
Fredag imorgon och jag tvistar fortfarande med min egen kropp om jag ska ligga kvar här eller om jag ska orka mig ut kanske? Ta en drink, träffa polare och kanske ha lite roligt? Utelivet har dock också tappat den charm som det en gång hade (shit vad positiv man kan vara va?).
Men vinden kanske vänder? Vem vet liksom, det kanske sker redan imorgon.

Ingen som gillar det här med skumma ego-inlägg egentligen, jag vet. Förutom då möjligtvis en psykolog kanske men de läser förmodligen hellre Illustrerad Vetenskap än min blogg.
Och nej jag har inga rakblad bredvid min säng och nej jag har ingen bok där jag skriver deprimerande dikter och klistrar in bilder på sönderskurna armar. Klockan råkar bara vara strax i tre och tillvaron känns lite seg. Så det är inte så att jag har gått och blivit en patetisk, rakbladsdyrkande fjant med lugg ner knäskålarna, sådant får ni inte tro om mig. Jag är för bra för sådant!
 

Men tack för dessa fem minuters flippande och flummande i rampljuset för ikväll. Jag återkommer (kanske?) snart igen med något nytt *intressant*


Visst längtar ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Känner exakt så just nu, segt som fan.

Postat av: Sofia

Klart vi längtar efter fler inlägg :D:D

2008-09-14 @ 12:41:20
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback