Riket vid vägens slut




Kom precis hem efter att ha varit på bio, fick äntligen se Arn, Riket vid vägens slut och jag kan utan tvekan säga att jag är mer än nöjd. Trodde aldrig att en svenskproducerad filmserie skulle kunna bli såhär bra, hoppas verkligen att de fortsätter och gör åtminstonde en film till i samma härliga och historiska anda. Jag ska helt klart köpa även denna på dvd när den släpps.

Innan detta trevliga var jag dock tvungen att utstå den sömnigaste arbetsdagen på mycket länge, det är sådana dagar man verkligen önskar att man slapp leva i princip. En sådan dag då man redan känner när man går till bussen att dagen kommer att gå mer eller mindre åt helvete. En sådan dag då man nästan önskar att man hade tackat ja till högskolan istället för att vänta ännu ett år. En sådan dag då man hade önskat att tiden bara kunde stanna för en stund så att man kunde rymma från livet. Ja ni fattar, dagen sög rakt av!

Kvällen blev jätterolig och det blev många härliga skratt innan man var hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

(svar) haha jag är väl klen då som inte klarar av kylan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback