Myslördag




 Det blev en soft lördagkväll/natt hemma hos Sanna med film, godis, läsk, vin och trevliga vänner såklart! Det finns nog inget bättre att göra en lördag än bara det som faller en in och bara vara.

Vi såg filmen Populärmusik från Vittula till en början. Sjukt bra och rolig film som jag verkligen undrar varför jag inte har sett tidigare. Verkligen min typ av film från början till slut full med underbar humor. Ska nog börja se fler svenska filmer för det känns som att man har missat en hel del roliga guldkorn, allt utom deckare då alltså.
Beck och liknande gör, isitteallafall mig, så sjukt uttråkad och rastlös. Det är typexemplet på sådana filmer som den genomsnittliga barnfamiljen tittar på en fredagkväll med lösgodiset och 20 liter läsk i högsta hugg. Inte min stil någonstans men jag antar att det finns dem som trivs med det.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Låter som en skön kväll, sjl har jag inte set den filmen än men håller med dig angående Beckfilmerna och alla andra grå tråkiga svenska deckare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback