På lördag är det dags!





Uppdatera blogg, vad är det för något? Känns som om jag inte har skrivit här på evigheter. Tro mig jag har velat men har man verkligen ingenting att skriva om så känns det ganska onödigt. Jag menar, att berätta om sin vardag är inte vad jag vill att min blogg ska handla om. Finns på tok för många av den typen.
Kan berätta att jag börjat jobba på ett nytt ställe (igen) och den här gången jobbar jag eftermiddagspass fem dagar i veckan. Var inte alls pepp på det från början men nu efter en dag känner jag att det faktiskt kan funka. Logistikverksamhet som vanligt, känner att jag kan den branchen ganska bra vid detta laget eftersom jag har varit på ett antal olika sådana ställen sedan jag tog studenten. Kanske dags att gå vidare till något nytt innan jag ska börja plugga? Får se hur det blir med den saken.

Meningen med det här inlägget är inte att jag ska söva er med mitt filosofisnack utan informera er om något kul som händer på lördagkväll som jag hoppas att så många som möjligt kan komma och ta del av.
19.00 öppnas dörrarna till The Tivoli i Helsingborg för en helkväll med skön rock spelad av Bullet, Higball Shooters och Bulletrain. Nu kanske ni rycker på axlarna och undrar varför ni ska bry er om detta? Grabbarna i Bulletrain har en otrolig potential så det är lika bra att passa på nu för innan ni vet ordet av så står dessa killarna på de stora arenorna och lirar för utsåld publik, vem vet liksom? I så fall är ni några av de få som faktiskt sett dem innan hela cirkusen brakade loss på riktigt och det ligger en viss status i det om man frågar mig. För er som aldrig hört dem är det bara att gå in på deras
myspace.
Bullet är också ganska sevärt. Jag menar, det är inte varje dag man ser en liten Jack Black-kopia i lockigt hår som står och vrålar ut hårda rocktoner.
Och vad finns där att säga om High Ball Shooters. Är du en person som gillar färgglada pannband och utsvängda byxor? Är du personen som tycker att ta en joint efter lunch bara är hälsosamt? Då är de bandet för dig!

Kommentarer
Postat av: Karroliten

Haha du låter som en reklampelare - "då är de bandet för dig!" funderat på att bli deras pr-manager? ;)

Postat av: Sofia

- du är utmanad i min blogg ;D

2008-10-28 @ 14:57:06
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: nepp hon är min ;)



hehe okej :) tack, ge det tid bara så :D

2008-11-03 @ 09:18:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha.. det spelar ingen roll hur "lame" Metallica är, så är de ALLTID!!!! bättre än tokio hotel.. so that's it. th borde inte ens få kalla sig för ett rockband.. även om det är poprock

2008-11-07 @ 12:33:15
URL: http://nocturnalthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback