Work is king


Hur kan jobb någonsin känns roligt? Jag har ingen riktigt bra förklaring men jag antar att man blir smått knäpp av att gå hemma för mycket. Blir dock bara imorgon också och sen är man hemma igen på fredag. Det känns i och för sig jävligt bra med tanke på att det är födelsedagsfest på kvällen, ska bli en repris på förra lördagen fast inte lika mycket alkohol hade jag tänkt. Det blir nog bäst så.

Jag vet inte vad ni tycker men visst är det riktigt hemskt att vakna dagen efter en festkväll och ha seriösa minnesluckor? Jag är iallafall en sådan person som gillar att ha kontroll över min tillvaro till 100%. Efter varje sådan kväll med minnesluckor säger man gång på gång att det var sista gången men ändå kommer det fler kvällar efter det då man bara känner för att släppa alla tömmar och bara göra något riktigt galet fast att man vet hur det slutar i de flesta fallen. Men den här fredagen SKA jag inte flippa och så är det bara. Jag återkommer med resultatet av detta.






Det här var dock en artikel som roade mig när jag klickade runt på
aftonbladets hemsida. Hur kommer man ens på idén? Det som dock var lite chockerande efter att jag först kollat på bilden och sen läste texten var att DET ÄR EN KVINNA?! Det ser ju ut som en man på bilden om man frågar mig. Men den stora frågan som man undrar över är vad man har innanför skallbenet om man på fullt allvar ser det som en humoristisk grej att springa ut ensam i en kodräkt och skrämma småbarn. Only in America!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: ja men det är väl klart :) Nämen Fredrik då, du får börja äta lite frukt :P

Postat av: Tobias

svar: precis, det är verkligen hemskt :(

2008-10-02 @ 21:50:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA

2008-11-20 @ 22:36:50
Postat av: Mischka

hahah sjukt!

2009-01-20 @ 16:32:56
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback