Aftonbladet har humor





Det har blivit en hel del artiklar den senaste tiden men hittar man så mycket udda saker så är  man ju tvungen bara dela med sig av det till alla?
Den här var dock det roligaste jag sett på länge, dog i princip av skratt inombords. Aftonbladet måste verkligen känna ett behov av att fylla upp plats eller något liknande. Eller är det kanske menat som någon typ av humor? Jag menar, vilka normala ungar får känslor av skam och ilska av att hitta filmer med lite naket folk i? I dagens samhälle anspelar ju i princip allting runtomkring på sex så i så fall tycker jag att aftonbladet borde göra en stor artikel om de grova men som dagens barn får av att gå med sina föräldrar på stan och se alla halvnakna kvinnor på reklamskyltarna som gör reklam för underkläder, män i kalsonger som gör reklam för parfym och dylikt.
Så min slutsats är att de barn som ringer in är överkänsliga små stackare som borde få förklarat för sig att så länge inte videon innehåller några extrema böjelser så är det fullt normalt att pappa tycker att det är underhållande att kolla på.

Aftonbladet får dock gärna fortsätta med artikar i liknande stil för det är ju garanterat roande om man frågar mig!

Kommentarer
Postat av: sossa

hahahahah men GUD, tror för det första inte att det är sant men om man tänker sig att det är det så håller jag med dig. Visst jag blev äcklad första gången jag hitta porr på min farsas dator men jag blev INTE arg xD jag gick bara aldrig mer in där xD herre gud, så överdrivna människor kan vara. ja o allt handlar ju faktiskt typ bara om sex överallt.

Postat av: zååfii

SV: kul för dej då! hihi :D

2008-10-10 @ 01:20:10
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: ShockValue

HAHAHAHHAHAHAHAHHH

2008-10-15 @ 13:27:23
URL: http://shockvalue.blogg.se/
Postat av: k)

hahahah :D

2008-12-21 @ 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback