Tragiska val

image165



Det här är något jag inte riktigt förstår (bild ovan). Jag menar, killen är rolig men jag skulle personligen aldrig gå och betala för att få se honom. I och för sig är det nog inte riktigt själva humorn som lockar för i så fall hade det nog varit Magnus Betnér eller någon annan som hade stått där på scenen. Utan det är alla tjejer/kvinnor i alla åldrar som ska stå där och le sig till döds över hur otroligt söt den här, i deras ögon, lilla pojkslynglen är och emellan varje skratt flyger där upp ett par mormortrosor i storlek XXL. Det är min teori iallafall, rätta mig om jag har fel!


Gårdagen (måndag) var en riktig höjdare faktiskt. Jag vaknade mycket utvilad vid halv ett efter att ha sovit över tolv timmar, sådant slår aldrig fel. Sedan bar det av till stan för att sedan ta sig till Lund på historieföreläsning, dock slog ju vädret idag nästan rekord i skolsken och värme så man kunde ju inte klaga precis.
Man kan ju hoppas på att det håller i sig över helgen eftersom det, för min del, ser ut att bli en vit helg. När man har sina festhelger blir det ju lätt att man sover bort hela dagen men nu kanske jag för en gångs skull kan utvinna några extra soltimmar!
På fredag blir jobb och sedan fotboll, min kompis har startat ett fotbollslag tillsammans med några andra och spelar sin första match i serien Korpen nu på fredag. Så har ni vägarna förbi Västergård i sundets pärla Helsingborg så kom gärna dit och visa ert störd eller något i den stilen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Magnus Betnér är rolig, men alla uppskattar nog inte hans typ av humor. Björn når till en större publik eftersom han har lite barnslig och fyndig humor, tror jag. Hans minspel är ju för jävla bra också, haha!

Postat av: Pellson

Haha, knappast fredrika att det är därför folk vill se Björn. Visst att han är söt, men han är hysteriskt rolig. Betnér är isåfall mer pudding än han, men hans skämt är mer råa än vad de är roliga. Så jag rättar dig, för du har fel ;)

Vit helg? ahfan. Jag kan aldrig hålla mig till mina planerade vita helger nu för tiden. Dock borde jag kanske. Tänk på min lever, liksom?

Vi kanske ses ikväll :) Pusss

2008-05-09 @ 11:53:43
URL: http://syndigtbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback