Lite parodi har ingen dött av


All respekt åt de stora bloggerskorna men jag måste bara lägga upp det här. Det är ett avsnitt ur youtube-serien BlondinKissie som är en parodi på två av våra kända svenska bloggerskor. Har lagt upp mitt favoritavsnitt här, trodde att jag skulle dö av skratt när jag såg det. Hoppas att ni ska tycka att det är minst lika roligt som jag!




Som ni kanske märker så är jag ledig idag, känns väldigt härligt att ha en extra dag sådär som man kan disponera hur man vill och bara vara fri. Min frihet hade jag tänkt att disponera i solen med någon tidning eller kanske till och med att jag pluggar lite även om det känns som att det sabbar den lediga känslan lite smått.

Hoppas ni andra också får chans att njuta av solen och värmen idag! Vem vet när regnet kommer liksom?

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahahaha xD Fan vad bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback