Go to hell!

image170


Och såhär gick det med dagen som jag trodde skulle bli en dag med en massa slappande i solen. SMHI står definitivt inte högt i kurs hos mig nu kan jag säga. Inte nog med att solen gick i moln, det började blåsa som f*n också!
Från att ha en dag i solen framför mig så är jag alltså nu tråkigt sysslolös. Det är bara jag som verkar vara ledig dessutom så man känner sig ju mer eller mindre strandsatt.


Något förslag på vad man kan hitta på en slö och tråkig måndag eftermiddag?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Idag är det ju dock tisdag men varför göra någonting överhuvud taget mer än att bara ligga och glo på film och chilla?

Postat av: Sophie

Hehe, syrrans msn är [email protected]. Lätt som en plätt.

2008-05-13 @ 09:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback