Ed Westwick ftw!

 

Satt och bläddrade lite på Youtube (som vanligt) och hittade den här sjukt härliga videon innehållande en del sköna kommentarer från Chuck Bass (spelad av Ed Westwick) i serien Gossip Girl. Eftersom jag är ett så stort fan av den här serien och just den här karaktärens uttalanden så var jag vara tvungen att länka.
Hoppas att ni tycker att han är minst lika härlig som jag!



För övrigt flöt torsdagen förbi lugnt och stilla, precis som alla andra dagar när man är ledig såhär mitt i veckan. Försökte ligga i solen och få lite mer färg men eftersom jag blev rastlös efter typ en halvtimme så blev det inte något av det direkt. Annars var ju vädret inget att klaga över direkt, perfekt väder att ta en fika i! Men med vem när alla jobbar och går i skolan?
Kort sagt, det suger att vara ledig när alla andra är upptagna och med dessa visdomsorden avslutar jag detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback