Död åt D-link!

image173



Någon mer än jag som känner att apparaten på bilden har en förmåga att krångla när man som mest behöver den? För er som inte har den blekaste aning om vad det är så kan jag berätta att det är en router, väldigt bra att ha när man blir trött på att ha bredbandssladdar överallt och istället vill ha en trådlös koppling.

Dock är inte min till någon direkt nytta just nu eftersom den antagligen dog i natt. Fick panik imorrse eftersom jag ska skriva och skicka in min bokanalys idag. Har fortfarande inte riktigt plöjt igenom hela den där boken jag skrev om igår så att internet skulle krångla var bland det sista jag behövde just nu!
 Turligt nog hittade jag en sladd i gardroben som jag har kopplat in, grymt stoneage men vad gör man inte för plugget liksom? Sen känslan att inte ha något internet var inte heller så himla skön så detta får funka till en ny router är införskaffad.

Aja, tillbaka till läsandet om Klu Klux Klan och annat intressant!
 

Kommentarer
Postat av: RaXha

Köp aldrig D-link, billiga, visst, men en stor del av dom går sönder inom nått år xD Köp en Netgear istället, finns för typ ett par hundra bara på webhallen.com :)

2008-05-19 @ 18:39:22
Postat av: Pelle

haha d-link suger åsnebajs asså! o säg nu att du kan hjälpa till m matten? har du tid imorrn ditt hue?

Postat av: Milton

Usch ja! BYT! Haha

2008-05-28 @ 17:02:20
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback