Det våras för sossarna! (och även för oss andra för den delen)


image163

Sitter här och lyssnar på Vixen som är ett väldigt bra glam/sleazrockband. Rekomenderas verkligen!




Hallå och glad fortsättning föresten, eller vad man säger!

Då var både Valborg och första maj över utan att i princip något har hänt. Var jättetrött när jag kom hem igår efter jobb och valde därför att ta det lugnt. Drog till majbålet med några polare, sen blev det en hel del yrade med fulla människor för att sedan avsluta hela kvällen vid elva(!!) Trevligt att träffa alla men önskar att jag hade varit lika mkt på G som resten.

Dagen efter var första maj och jag vaknade med ett leende på läpparna vid tretiden eftersom jag annars alltid vaknar just den här dagen vid åttatiden av att sossarna är ute och uttrycker sina åsikter på sitt lilla egna sätt med blåsorkester, plackat osv. Läste dock i en mkt känd bloggerskas blogg, även känd som BlondinBella, att även MUF Stockholm hade varit ute i samband med detta och iscensatt någon form av kampanj. Låter som en ganska kul grej så det är nästan lite synd att MUF Helsingborg inte har anordnat något liknade (vad man har hört iallafall).
Mitt glada humör höll dock bara i sig enda tills jag tittade ut genom fönstret och insåg att det sköna vädret som hållit i sig hela veckan var helt borta och att det verkligen spöregnade ute.
Därför har jag suttit här i princip hela dagen och bara degat i min ensamhet. Sen har man inringd att jobba imorgon så man känner sig verkligen låst. Pengar är dock aldrig fel, så kan jag festa med gott samvete imorgon kväll istället!

Kommentarer
Postat av: Danielle

Jaså det blir fest ändå fredrik? ;D det är bra, låt Sossarna trivas!!

Postat av: Josefin

Sossarna får skylla sig själva om de får motdemostranter :)

2008-05-03 @ 16:56:10
URL: http://josefinnorstedt.blogg.se
Postat av: RaXha

haha, MUF Halmstad stod med plakat vid vägen å bad folk tuta för sänkt skatt xD jag tror det va dom iaf ;P hyffsat irriterande för å va ärlig för va typ precis utanför där jag bor, ett jävla tutande! :P

2008-05-03 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback