Botten upp!


image171


Här har vi då gårdagens löpsedel av lokaltidningen Metro. Min första reaktion på den här löpsedeln var faktiskt ett stort hånskratt, jag menar hur kan det gå så fel?
Den här mannen som uppenbarligen har hyrt ut sin egen fru till andra män som sexleksak verkar inte riktigt ha förstått själva grunden i det här med att ingå äktenskap med någon. Det är ju meningen att man själv ska älska med sin partner och inte 100 andra män utspridda över Sverige. Stackars tjej säger jag bara.



Gårdagen var en lugn fredag för tredje gången i rad, känner mig lite som en expert på det här med vita helger vid detta laget. Dock blev det ändå bio igår med en polare, såg filmen Ironman som var väldigt bra. Skön, lagom macho handling och mycket fräcka specialeffekter. En perfekt actionfilm helt enkelt!
Efter detta blev det en runda nere vid havet innan bussen hem gick, träffade lite fulla människor nere på stan som skulle vingla bort till The Tivoli. Kan inte påstå att jag saknar det tillståndet så det blir nog fler vita helger i framtiden!



Vill även uppmärksamma för er som har missat det att det är Norges nationaldag idag, så grattis på frihetsdagen alla norrmän!

Det er Norge i rødt, hvitt og blått!

Kommentarer
Postat av: Linnèa

ush


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback