Åka lastbilsflak!



Ni har väl inte missat Magnus Ugglas nya dunderhit? Om ni har det så har ni verkligen missat något väldigt bra! Eller ja, väldigt bra enligt mig i alla fall. Man kan säga att jag hatar den samtidigt som jag verkligen älskar den.
Jag tog ju studenten förra året och den här låten får mig att minnas hur otroligt roligt det var. Dock går det ju inte att göra om hur mycket man än önskar och vill och därför hatar jag den kan man säga.
Samtidigt så kan man verkligen inte låta bli att tycka om den för den är så otroligt skön och får en verkligen att känna att den ljusa sommartiden är på väg och allt det roliga som den bär med sig. Man längtar framåt samtidigt som man längtar tillbaka ett år kan man säga.



Ännu en tisdag har passerat och jag måste säga att den har varit väldigt behaglig. Tog sovmorgon fram till elva för att sedan ta bussen in till Helsingborg och ta en fika med Emma på Espresso House nere i hamnen. Härligt att sitta där med sin fika, känna solens strålar som värmer i ansiktet och bara ta det lugnt. En sådan dag är för fin för att bara slösas bort genom att sitta inne och dega helt enkelt!
 Eftera detta avkopplande tidsfördrivet blev det en lite tripp ut till Väla innan Emma skulle börja jobba. Jag själv tog mig till fotbollsplanen på Västergård för att se mina polares fotbollslag spela. Tråkigt nog blev det ännu en förlust men sammarbetet var betydligt bättre än senast så det dröjer nog inte länge innan vinsterna glider in på löpande band!

Jobb som vanligt imorgon, man kan ju inte påstå att man längtar direkt..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sv: jaa precis, är ens familj hotad är det en självklarhet att man skyddar dem även om det innebär att man måste döda, för stunden spelar det ingen roll så länge ens familj klarar sig.

Postat av: Pelle

stuuudeeenteeeen (L) jaså, det går bra med emma? när får man egentligen veta vem hon är? ;D

2008-05-14 @ 20:08:58
URL: http://syndigtbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback