Who the fuck is Billy the Kid?!


image143


Då var den extremt långa långfredagen här och i år känns den verkligen extra tråkig och gårdagen gick hemskt nog i samma mönster. Hoppas dock på att det dyker upp något roligt snart som man kan sysselsätta sig med.

Onsdagen var dock verkligen raka motsatsen. Flängde runt Helsingborg med Rasmus och Danne från morgon till kväll. Började med Sossas dansuppvisning på Olympia, som gick jättebra, och avslutade med musiktävlingen Popkorn på The Tivoli. Som den sanna sleaze-älskare jag är så stod sleazebandet Bulletrain (bilden ovan) högst upp på listan när man skulle välja en favorit. Det hela blev dock en stor besvikelse när det något udda bandet vid namn Act Strange tog hem vinsten eftersom de, enligt mig, inte hade en chans över huvud taget.

Resten av påskhelgen ser ut att gå i ungefär samma gråa och tråkiga tema som denna olidliga långfredag. Påskmiddag, softande, softande och ännu mera softande.

Please save me?!





Updates for the night! (
23.45)

Andy blev min räddare, runt sju hade jag i princip gett upp hoppet om att ens komma utanför dörren. Som tur var ringde ju då Andy så vi drog en runda hem till Jonne och ägde totalt på Gutiar Hero och jag var självklart helt outstanding!
Ingen lång runda direkt men alltid något, alltid skönt att komma ut sådär spontant!

Påskmiddag och mys hos Mormor och Morfar imorgon, kan knappt vänta på att få sitta tänderna i Mormors hemmagjorda Janssons Frestelse och hemmagjorda köttbullar!

Kommentarer
Postat av: Jouvina

sv; ja, eller hur! dom är liksom sexiga, men inte smaklösa även fast hon sitter där med bara bröst! Men jag gillar alla hans bilder :)

Postat av: emelie

Glad påsk du :)

2008-03-22 @ 11:14:51
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Gustaf

tss act strange hade väll all rätt att vinna, hehe mm att vinna över andra är alltid kul // frontman i act strange

2008-06-17 @ 20:17:27
URL: http://myspace.com/actstrange

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback