Cause it's a game we gotta loose



Inleder det här inlägget med en grymt skön Twisted Sister-låt, så grymt passande såhär mitt i natten!

Är typ precis hemkommen från en filmkväll så man är ju ganska uppstoppad med popkorn för tillfället. Men det var trevligt, alltid kul när alla polare samlas och hittar på något även om det bara är en mer eller mindre flummig grej.

Nu ska man strax sova men var bara tvungen att gå in på studera.nu och börja "pilla" lite. Snart dags att söka in till högskola och den här gången är det verkligen på allvar, har redan gjort en preliminär lista över vad jag har tänkt att söka men vågar inte skicka den än. Tänk så ångrar man sig och vill gå något helt annat? Jag vet att man kan kompletera i efterhand men vem orkar krångla med sådant? Om jag har lika stor tur som jag brukar så lär det bli fel när antagningarna analyseras så det är lika bra att vänta. Men nog snackat om det!

Imorgon blir det lång dag. Vid nio ska jag åka in till stan med några polare för att sedan ta båten över till Danmark och köpa över lite "välbehövlig" dricka inför helgen.
Direkt där efter blir det en trip till körskolan och lite genrep inför uppkörningen på fredag, äntligen är den stora dagen här liksom! Direkt där efter ska jag ta tåget till Lund för att gå på ännu en föreläsning i historia och är väl sedan hemma vid tio som vanligt.

Hur jag ska orka detta? Jag har faktiskt ingen aning xD

Kommentarer
Postat av: Danielle

haha ja fyfan, ångest över det där med högskolan.. jag satt och kryssade i alla mina val men stängde ner rutan precis när jag var klar. Vågar bara inte söka, det är fan alldeles för stort.
Haha, have fun tday ;'D du orkar!

Postat av: amelie

jag får panik varje gång någon frågar om högskola/universitetsstudier, kan de inte bara bestämma allt åt en så slipper man gå och oroa sig själv? eller kanske inte xp men duuuu, vi måste prata! i have an idea :D BWAHAHA

2008-03-25 @ 17:30:01
Postat av: emelie

jag vet, det är verkligen skitjobbigt när jag typ förälskade mig i skorna. skit också! men om nån dag blir jag kär i ett par andra skor, så är det med mig ;) haha.

2008-03-26 @ 11:05:25
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Jouvina

sv; glad you like it :)

2008-03-26 @ 12:33:52
URL: http://jouvina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback