Sex och Staden



Somnade som en stock direkt när jag kom hem igår, så där har ni anledningen till varför jag inte skrev mer under gårdagen.

Trotts tröttheten så orkade jag att hålla mig vaken genom hela SATC-filmen och tyckte faktiskt att den var förvånansvärt bra! Kan säga att jag redan gillade filmen när jag närmade mig SF och såg alla tjejer som stod utanför och väntade på att få se filmen. Ska man sen snacka handlingsmässigt kan säga att bakom alla handväskor och ljusa tjejskrik så fanns där faktiskt en handling som var bra och faktiskt ganska rolig och som även kunde passa en manlig publik. Jag och Ricky skrattade åt det mesta medan tjejgänget tydligen hittade ställen i filmen som de tyckte var passande för att fälla en tår på.

Vad tycker ni andra som har sett den? Skrattfest eller Gråtstund?

Kommentarer
Postat av: lilla eva

Jag tyckte det var ett mycket bra,roligt och känslomässigt slut på en lång historia :) !

2008-06-23 @ 17:33:23
Postat av: Sofia

Var den bra enligt dig då? Ska se den på onsdag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback