Studentnatt 08

Festmoralen var verkligen på topp i Helsingborg ;)

Sanna fick vara modell här för min symbolisering av årets studentkväll! ;)



Äntligen funkar min blogg igen som den ska, det tog tid men nu är man äntligen tillbaka! Inte för att jag hade orkat skriva något innan idag med tanke på min bakfylla, som är resultatet av en hård festnatt i torsdags, men man tycker ju ändå att saker och ting ska fungera.

Nu kanske ni undrar vad jag är för en lodis som sitter och super mig full en torsdag? Det råkar vara så att det var student i Helsingborg och självklart hängde man ju på polarna som tog studenten. Har man väl tagit studenten en gång så vill man bara göra om det så gott det bara går liksom. Förfest och firande hos en kompis i Höganäs och sen utgång i Helsingborg som varade fram till 5-tiden på morgonen då jag fick skjuts av en polare hem.
Vi träffade även en mycket söt tjej som också festat ordentligt och förjäves försökte få tag på en taxi. Eftersom både jag och Henke är riktiga gentlemen så erbjöd vi den här tjejen såklart skjuts, dock verkade hon nästan vara en aning rädd för oss men till sitt gav hon med sig och hängde på.

Över lag sjukt rolig kväll men dock märkte jag att 89orna festade sämre än vad vi gjorde för ett år sen, det är nästan så att man blir lite besviken. Många som åkte hem relativt tidigt och vid fem när man själv kände att det var dags att ge sig så var stan nästan tom, verkligen sorgligt att se. Min bild här ovan beskriver festmoralen i Helsingborg just denna kväll. Man får ju hoppas att det beror på en hård inledning och en rejäl förfest innan utgången.


Kommentarer
Postat av: frida

håller helt med dig att det var mer drag när vi 88:or tog studentet! 89:orna här uppe festade också riktigt dåligt! :/

Postat av: Sanna

haha, ja det verkade kanske så för er ;) men bara för att vissa inte var ute lika länge så hade vi så sjukt kul när vi väl var igång.. vilket var från åtta på morgonen tills vi drog hemåt från stan på natten. Haha, och sådär såg jag väl ut i just de sekunderna du tog bilden :)

2008-06-08 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback