Känna att man lever




Kalla mig efterbliven men jag hade inte en aning om att Mischa Barton var med i någon musikvideo? Helt plötsligt Goodbye My Lover med James Blunt bra så jag har lyssnat på den ett antal gånger ikväll. Videon förstärker verkligen låten om man säger så.

Om man sen ska snacka om utekvällen i lördagskväll så var det något ut över det vanliga. Allt från att bli hotad utan någon som helst grund till smågrejer som växte till samtalsämnen i gigantiskt format. En utgång satt verkligen på plats helt enkelt, man måste få känna att man lever ibland!

Kommentarer
Postat av: Danielle

haha juste, jag har inte fått någon info om utgången alls. tell me about it! Mischa såg jag faktiskt första gången jag såg den videon.. hon passar inte in av någon anledning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback