Regnet öser ner över mig




Jag ska upp och ta mig till jobbet om några timmar är det tänkt men självklart så vägrar min kropp erkänna att jag faktiskt borde sova. Inte nog med detta så blev jag biten av knott under min vistelse i stugan och dessa bett har inte gjort sig påminda förrän just idag, väldigt lägligt!

Gick in på
ginza.se för en stund sedan och köpte filmen Arn - Tempelriddaren eftersom det är en av de få svenska filmer som enligt min mening verkligen är riktigt välgjord, ska bli kul att se den igen. Har beställt en specialutgåva med med metallomslag och allt, väldigt exklusivt och snyggt. Dock märkte jag att när man snackade med folk så var där inte många som hade sett den. Så om ni inte har sett den så måste ni verkligen hyra/köpa den och sedan se andra delen i augusti när den har biopremiär i augusti, det är ett måste!


Jobb om bara några timmar och mina knottbett bara kliar. Detta verkar verkligen bli en kanondag, eller inte!


Please save me from my never ending nightmare.

Kommentarer
Postat av: Danielle

haha, knottbetten ja! Jag har inte kunnat sova pågrund av dem. Jävla skadedjur. Nej arn har inte jag sett, men nu när du har införskaffat den så slipper ju jag. Filmkväll när den dimper ner i lådan? Ha så kul på jobb ;)

Postat av: EVE

well, se det från den goda sidan, det var finare väder idag än igår :D



Jag vill också se arn...

2008-06-24 @ 18:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback