Sweden is going down!



Ja gott folk, då var dagen här då vår stolta landslagstrupp i fotboll inte riktigt höll enda fram och drömmen om EM-guldet gick i sank. En stor tabbe skulle nog vara den bästa beskrivningen av denna fotbollsinsats, eller var det bara Ryssland som råkade ha en jävligt bra kväll?
Personligen tyckte jag att Sverige saknade gnistan stundtals och självklart måste det ha varit en enorm kick för Ryssland att få inleda med första målet. Jag är verkligen ingen fotbollsexpert men jag känner verkligen igen ett fiasko när jag ser det!

Eller är jag helt ute på fel spår? Vad tyckte ni om Sveriges insats mot Ryssland?



Sista arbetsdagen för veckan imorgon och sen bär det av till Småland med gänget, ska bli grymt skönt. Jobbet tar verkligen knäcken på mitt tålamod just nu så en helg mitt ute i ingenstans är precis vad jag behöver!

Kommentarer
Postat av: Danielle

jag känner precis som du Fredrik O.O vi ses imorrn! ;*

Postat av: Sofia

Jo fotbollen var ett fiasko det kan jag hålla med om! Jag ska försöka ha det skoj däruppe ;) Och du får ha det så trevligt i Småland.

2008-06-19 @ 09:48:27
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback