Summertimes?



Idag blev det en tur till Väla köpcentrum tillsammans med Anna, jävligt trevligt och jag fick köpt en del faktiskt.
De snygga jeansshortsen köpte jag på Spirit Stores och är av märket Acne Jeans, kändes bara så rätt just nu och plus att de var det sista paret de hade kvar. Sen blev det en snygg tee från Carlings av märket Poco Loco, den kändes riktigt somrig färgmässigt och jag diggade motivet riktigt mycket. Känns som man i stort sätt har allt inför sommaren nu fast känner jag mig själv rätt hittar jag förmodligen något nytt måste väldigt snart, det blir ju lätt så. 

Mordagen ser ut att bli ledig eftersom de tydligen inte behöver några timanställda på jobb imorgon, känns ganska segt eftersom man börjar få slut på saker att göra under dessa lediga dagar. Tur att man skaffat träningskort, det har verkligen räddat mina lediga dagar den senaste tiden. Så skönt att bara dra dit och köra full fart tills man inte orkar mer, eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback