Tempelriddare i blodet!




Efter att ha jobbat åtta timmar och sedan kört ett träningspass på det är man väldigt trött kan jag intyga ikväll. Härligt nog trillade den här (bilden ovan) ner i min brevlåda idag så nu är mina timmar innan jag ska sova räddade. Tog bara två dagar från att jag hade beställt den, otroligt bra service om man frågar mig!

Arn - Tempelriddaren
i limited edition edition plåtomslag (ja visst låter det otroligt exklusivt?) är bra på alla sätt och vis förutom det faktum att den verkar sakna extramaterial. Får dock försöka överleva detta och enbart kolla på filmen som otroligt bra, lätt en favorit i min filmhylla. Längtar verkligen till uppföljaren har premiär på bio i augusti!

Kommentarer
Postat av: Rassta

Orka bry sig om extramaterial? xD

2008-06-26 @ 01:19:52
Postat av: Sofia

Omslaget var ju lite fräckt faktiskt. Men du klarar väl dig utan det där extramaterialet? :D

Postat av: Sofia

(svar) nej det är inte säkert att jag ska med. Jaha, trodde att han också skulle. Behöver ju faktiskt prata med honom om en viktig sak!! Men men :P

2008-06-27 @ 09:39:42
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback