Motivation tack?



Dagen blev lika hemsk som jag hade förutspått och jag damp ner i sängen som en slagen krigare när jag väl kom hem. Skulle ju egentligen ha varit och tränat direkt efter jobb men det gick i stöpet ungefär lika snabbt som det kommit på tanke.
Dagar som den här är verkligen inte gjorde för att spenderas mer än högst två meter från sängen känns det som. För det första sov jag i princip ingenting på natten vilket bidrog till att det mesta kändes tusen gånger jobbigare än vad det i själva verket var.
Överlevde dock dagen utan vidare problem och ska strax krypa ner i mina sköna säng igen.

En sak som dock gjorde mig en aning glad var när jag loggade in på mitt Ginza-konto och såg att Arn-filmen jag beställde igår är skickad. Man kan ju hoppas på att den dyker upp inom de närmaste dagarna.


Någon som har något tips på hur jag ska komma ur min sovsvacka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback