Kungen av tidiga morgoninlägg



Det här med blogginlägg tidigt på morgonen börjar verkligen bli min grej känner jag. Men vad ska man egentligen göra när tankarna bara snurrar och svåra frågor som "varför blev det just såhär?" dyker upp? Sova är inte den lättaste lösningen iallafall.
Det är då youtube brukar bli räddningen eftersom de flesta ligger och sover vid den här tiden, alla kan ju inte vara nattugglor liksom. Hittade den här videon som jag fastnade för, kanske inte vidare kul slut men jag gillar den ändå. Väldigt attitydrik och det tycker vi om! Eller?

Senare idag blir det stranden med Emma plus några av hennes polare från Kvidinge och kanske några av mina polare. Återstår att se men hoppas på fint väder iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback