Skånepågarnas fotbollshistoria rullar vidare!


Igår spelade grabbarna i Skånepågarna ännu en match i den kända fotbollsserien Korpen. Tråkigt nog resulterade detta i ännu en förlust och jag fick även höra att statistiken just nu är 32 insläppta mål och 2 gjorda under alla matcher de spelat hittills. Emellanåt slår tanken faktiskt mig att man nästan kan jämföra dem med FCZ men jag är stolt supporter åt dessa coola grabbarna ändå!


Ikväll blir det bio, ska se filmen The Happening och hoppas på att den är bra. Är dock lite skeptisk för jag tycker att den verkar ha samma amerikanska Hollywood-tema som alla andra filmer i den genren har haft den senaste tiden. Det utspelar sig till största del i New York (såklart!) och helt plötsligt dyker det upp ett virus som slår ut största delen av stadens befolkning och sedan är där en man som i princip helt själv räddar mänskligheten. Detta tema är ständigt återkommande vilket är ganska tråkigt. Ska dock försöka vara positiv och hoppas på att jag i princip har helt fel. Återkommer med omdömme senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback