Pump it up!



Översocial msn-nörd som jag är så sitter jag här och stör mig på att min msn vägrar logga in mig. Kan inte hjälpa det men det känns som ett måste att vara inloggad när man sitter vid datorn, finns alltid någon kul att snacka med. Har gjort försök på försök att logga in men det vägrar funka för mig, väldigt störigt!
För att ha något att göra istället så snurrade jag in på aftonbladet.se och hittade artikeln ovan, man vet verkligen inte om man ska skratta eller gråta. Meterologerna på SMHI beskriver detta fenomen som "mycket, men inte helt ovanligt". Själv ser jag det som ett tecken på att vårt klimat, rent ut sagt, är helt åt helvete!
Om det nu inte är helt ovanligt så undrar jag varför jag under mina 20 år aldrig upplevt eller sett något liknande förrän den senaste tiden? Vad kommer härnäst liksom? Snöoväder med ett halv meter djupt snö kanske? Inget förvånar mig vädermässigt längre. Det årerstår att se!

Har som jag tidigare nämnt varit ledig idag och har mest fördrivet tiden i passivt tillstånd i min ensamhet. Blev dock en tur till gymet med Daniel på kvällen. Så gött att bara ta ut alla sina krafter på träningsmaskinerna och komma hem helt utpumpad och nöjd med sig själv. Funderar på att börja med proteintillskott och liknande.

Någon som har något bra tips som ger snabba resultat?

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag har faktiskt gjort ett fördjupningsarbete om hur man bäst bygger muskler. Allt du behöver göra är att äta mer. Som du sa också - en jävla massa proteiner. Just hur mycket minns jag inte, men det behövs. Och sen att du inte jobbar med samma vikter och samma maskiner hela tiden.. musklerna vänjer ju sig och blir inte större när de får arbeta med den vikten de är vana vid. Also - jobba alltid så att du känner mjölksyran, man ska vara helt utpumpad! haha, jag låter som värsta experten här ;$ vi ses ikväll fredrika.

Postat av: Sofia

du är inte ensam om att msn är knasigt, tyvärr kan mitt också vara så ibland. Man blir galen haha!

2008-06-17 @ 23:31:52
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback