I'm working on it



Trött, tröttare, Fredrik. Att först jobba 8 timmar och sen dra till gymet och pumpa till 100% är inget man blir direkt pigg av men lika väl måste jag packa ner allt jag behöver inför morgondagen. Åker till Småland redan vid tio dessutom (ja, det är på tok för tidigt för mig egentligen) så jag måste försöka lägga mig och sova vid någerlunda normal tid.
Trotts tröttheten, röran på sängen och att jag måste gå upp för tidigt så är jag riktigt glad. Förväntningarna är på topp och jag hoppas att allt blir precis lika kul som det är tänkt.

Något som kanske inte är lika roande är detta förbannade fotbolls-EM. Inget fel på själva tävlingen utan mer vilka lag som lyckas göra mål och gå vidare. Just i detta nu står det 3-1 till Tyskland i matchen mot Portugal och Portugal råkar vara det laget som jag tyckte var mest värd ett EM-guld näst efter Sverige. Det är sådant här som bevisar varför jag inte ska tippa. Hoppet är dock det sista som överger en och jag håller på Portugal in i det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback