Birthdayboy



Ja jag vet, jag har varit hemskt dålig på att uppdatera bloggen den senaste tiden men det kan inte hjälpas!

Just denna väldigt varma måndag i juli månad är jag dock ledig och har tid. Fyller år idag (20 år, woow snart pensionär) och väntar på att det ska dyka upp gäster. Känner dock inget speciellt inför denna ålder som medför förmåner som Systembolaget och dylikt. Inget mer än lite ångest kanske. Man blir ju trotts allt äldre och äldre och tiden man har på sig att lyckas med något i sitt liv blir bara mer och mer knapp.
Sen att det är bästa strandvädret på evigheter och jag är tvungen att sitta och dö i värmen här hemma. Bbland är livet bara väldigt orättvist!

En bra festival har jag iallafall haft! Första festivalen på två år som inte inträffar samtidigt som min födelsedag. Självklart firade vi ändå, sådär lite i förväg, med lite skumpa och detta var nog höjdpunkten under hela festivalen faktiskt. Fast allting kändes ju självklart roligare när man fått alkohol i kroppen. En del karusellåkning och dylikt blev det ju självklart också, sådant som hör till helt enkelt!

Ska vi gå ännu längre tillbaka i tiden, så långt som tillbaka till onsdag förra veckan, så kan jag meddela att Kent verkligen dominerade konserten i Helsingborg. Håkan Hellström var ungefär som jag hade tänkt mig (om inte sämre) så under tiden han spelade så kändes det i princip som att tiden hade stannat. Två bra låtar under ett helt framträdande är verkligen inga bra odds för en artist. När Kent gick på så höjdes dock ribban och helt plötsligt kände man att det hade varit värt varenda krona som man betalt för biljetten. Hoppas på att kunna se dem snart igen!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ännu en massa grattis till dig :D:D träffade dock dig aldrig på festivalen, lite tråkigt. Puss

Postat av: Dolly

Grattis i efterskott :) jag fyllde oxå år igår ;P kramis

2008-07-29 @ 06:12:39
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: diabolico <3

åhhh sug. håkan är bra, och varför fick jag ingen skumpa?! daaaah!

2008-08-02 @ 16:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback