Cut the crap!



I veckan fick jag ett mail från det populära sleazerockbandet Crashdïets fanclub. Jag trodde direkt att det var någon ny turnélista eller något annat trevligt men vad får mina ögon skåda när jag öppnar detta mail? Jo att gruppen ska separera från sångaren Olliver Twisted (bilden) pga. att han har ett annat band i Finland och därför inte kan finnas där för Crashdïet till 100%. Förstår verkligen inte varför man kan göra såhär innan man ens hittat en ny som är bättre eller lika bra. Tråkigt med tanke på att man förmodligen inte lär se något av dem på ett tag nu, för andra gången. Nog bara jag som bryr mig men det är ju även min blogg så det matchar ju ganska bra!

Att uppdatera här har inte varit min starkaste sida den senaste tiden som ni kanske har märkt. Saken är den att jag helt enkelt inte har orkat pga. jobb, träning och liknande grejer som gör att jag bara vill krypa under täcket och gömma mig varenda dag när jag väl kommer hem. Men nu är jag tillbaka!

Helgen ser ut enligt följande: Jag ska slå ett slag för den vita och nyktra softhelgen!

Vet inte hur jag har lyckats men jag är sjukt trött och känner nästan att jag måste knarka vitamintabletter och kaffe för att orka med dagarna på jobbet. Därför ser jag ingen annan lösning än att jag verkligen vilar upp mig i helgen och hoppas på förbättring. Ser det som en laddning inför Helsingborgsfestivalen och även inför konserten på onsdag.
Ja ni hörde rätt, jag ska på konsert på onsdag och se inga mindre än Kent. Ska bli sjukt kul att äntligen få se dem live eftersom jag tråkigt nog missade deras spelning i slutet på förra året. Biljetterna bara ligger här och väntar på att det ska bli onsdag.


Detta är förmodligen mitt mest onödiga och ointressanta inlägg på evigheter men det får ni faktiskt stå ut med!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men det var trevligt att läsa något nytt ifrån dig ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback