Ofrivillig ledighet


Ledighet är inte alltid så roligt som man kan tro, särskilt inte ofrivillig ledighet. Hade gärna jobbat istället för att bara vara hemma med tanke på att i princip alla andra verkar ha saker för sig.
Fast varför klaga? Det hade faktiskt kunnat vara värre. Får nog ta en runda i till stan imorgon eller något för att vara hemma såhär blir bara olidligt efter ett tag!

Tur att man har hela säsong 2 av LA ink att kolla på, man blir bara sugnare och sugnare på att skaffa en egen tatuering. Som vanligt har man en massa idéer men ingen man riktigt vill sätta igång med. Allt från symboler och mönster till porträtt av betydelsefulla personer.


Vad för typ av tatuering är snyggt på en kille och var ska den i så fall sitta?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ne.. ofrivillig ledighet suger.. är ledig idag och imorgon :( byebye money!

Postat av: Rassta

ja hatar att va arbetslös! xD

2008-07-01 @ 18:39:26
Postat av: johanna

beror väll på hur man är som person.. det vikigaste är att det passar en och att man själv gillar det. var den ska sitta beror ganska mkt på vad det är och hur stor den är.

personligen tycker jag tatueringar över hela ryggen kan vara sexigt. om det är EN vill säga, så det inte är en massa olika som går ihop. nacken är med nått jag med gillar.

tycker det är tråkigt på vanliga ställen såsom vad, överarm, insidan av underarm osv.

2008-07-02 @ 00:53:30
Postat av: Lilla Eva

svart/vita tatueringar på killar är jävligt snyggt :) och jag tycker att sidan av magen/revbenen eller ryggen är sjukt fint att sätta den på dessutom ska det vara ett slag av proträtt tycker jag :) inga symboler och stjärnor typ xD avancerat shit ska det va ;)

Vi drar bara till LA en dag så fixar vi det ska du se ;D hahaha

2008-07-02 @ 20:15:51
Postat av: Danielle

Hmm, sålänge det inte är någon tribal eller någon dödskalle så är vadsomhelst ok. Det är porrigt när killar har en tatuering som betyder något för dem o som dem kan snacka om. Och Fredrik, ingenting på armen.. dock är ryggen, handleden heelt okay ;)

2008-07-02 @ 20:57:42
URL: http://syndigtbra.blogg.se/
Postat av: Kisekatten

Jag håller fullkomligt med Danielle :D Det ska va en tatuering som känns självklar för just den personen. Liksom jag hoppas min är självklar för mig. Oftast får man komma en vecka innan man beställt sin tid hos tatueraren, och kolla igenom dennes pärmar med alla tatueringar som han/hon gjort. Då brukar man hitta "sin" tatuering eller känna var man vill ha den. Min var superbra ifall du vill ha hans hemsida! Pöss

2008-07-03 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback