It's a dirty job but someone's gonna do it!


'



"• » F r e d r i k TM - KENT & Håkan Helstörd ~ 23/7 säger:

fyfan, gifter man sig och sen snear tjejen totalt och vill skilja sig XD så slutar det med att halva kapitalet försvinner plus att man får betala underhåll till en varelse som i själva verket var en sprucken kondom xP"


Som ni ser har jag en väldigt ljus syn på det här med giftemål och barn. Ta det dock inte allt för seriöst, det är sådant som kommer upp i min skalle såhär en söndagkväll när jag börjar bli lite trött. Egentligen är jag inte så taskig, faktiskt!

Om jag nu ska utvärdera min vita helg så har jag kommit fram till att det har varit i princip den segaste helgen sen Jesu födelse. Dock med vissa sköna inslag, hade en mysig filmkväll igår och det tackar vi för! Resten av tiden har bara varit dryg och går att jämföra med känslan av en rejäl bakfylla, så ni kanske förstår vad jag har genomlidit. Helsingborgsfestivalen nästa helg blir upprättelsen för detta misstag, hoppas på en minst lika rolig helg som vanligt.


See you there?!


Kommentarer
Postat av: Danielle

ja för faan :D

Postat av: Rassta

Ni hämtar mig på jobbet 18.20 på fredag bara så du vet! ;)

2008-07-21 @ 20:04:09
Postat av: Eve

vi ses helt klart ;)

2008-07-21 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback