Förvirrad.com





Sömnlös och ska "gå upp" om ungefär en timme. Känns inte så jättebra och särskilt inte när man ska jobba dessutom, dagarna går alltid så långtsamt när man själv är seg. Verkar dessutom bli lika soligt och varmt som det har varit i stort sett hela veckan så tanken om att jag faktiskt hade kunnat ligga i den stekande solen med en kall cola i handen istället kommer förmodligen förfölja mig hela dagen också. Thank god it's friday helt enkelt


Precis som de andra sömnlösa nätterna, som har en förmåga att ständigt återkomma när man behöver sömnen som mest, så sitter jag här och bläddrar rundor på Aftonbladets hemsida. Det är sällan man inte hittar något sådär lagom konstigt och skrattretande där. Den här gången var det något extra skrattretande faktiskt. Som ni kan se på bilden så är det alltså en "man" som har fött barn och den enkla förklaringen till detta fenomen är att denna "man" föddes som kvinna men sedan har gått igenom operationer för att bli den "man" "han" är idag.
Första tanken som slår mitt trötta huvud är "men för helvete bestäm dig?!". Individen i fråga vill alltså vara man men ska ändå föda barn? Vad var då vitsen med detta könsbyte om man ändå inte har som mål att löpa linan ut? Det framgår även i texten att den här "mannen" har en fru så varför inte låta henne föda då om hon är nöjd med sitt liv som kvinna? Förrvirring är dagens ord för det är verkligen vad jag skulle vilja beskriva det här som!

Kommentarer
Postat av: Sofia

(svar) vad trevligt :D

ja jag lovar att jag ska steka lite till dig med ;) haha

Postat av: Danielle

uppmärksamhet skulle jag tro! riktigt löjligt. Hela artikeln slutade ju vara intressant när det framgick att han varit kvinna..

2008-07-04 @ 21:11:25
URL: http://syndigtbra.blogg.se/
Postat av: Sofia

<b>(svar)</b> du har ju dock redan fått höra lite av mitt prat :P allt bra idag? Kraam

2008-07-06 @ 10:54:47
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nu får du allt ta och uppdatera lite i bloggen Fredrik! :P

2008-07-10 @ 12:29:34
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Amelie

usch, jag blir både lite förvirrad och äcklad... fast han är säkert en fin person på insidan :* eh... KENT-HÅKAN 23:e !!!!1

2008-07-12 @ 23:33:35
URL: http://molntusss.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback