Att presentera ett svin



Nervositet är ingen rolig känsla, det tror jag att de flesta vet om. Inför min arbetsintervju som jag ska på om några timmar så är nervositet just den känslan som plågar min kropp. Jag har ju redan ett jobb som pressen är inte direkt stor men det hade varit kul om det hade kunnat vara något lite bättre. Sen att jag sovit några timmar längre än vad jag borde ha gjort, vilket har framkallat stressande, gör ju inte saken bättre. Visst är det typiskt att sådant ska hända just när man verkligen behöver tid på sig att bli klar?
Aja! Det får gå som det går.

Ikväll är det ju dock entligen dags för Håkan Hellström + Kent på Sofiero! Har faktiskt längtat enda sen jag köpte biljetten (iallafall efter att få höra Kent). Kan egentligen inte riktigt föreställa mig hur de är live men folk som har sett dem innan säger att de verkligen är jättebra så det känns bra! I princip alla deras låtar är bra så vad kan gå snett?


Någon mer som ska dit?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hatar kent :P

Postat av: Camilla

Nej för mig är det inte musik!

2008-07-26 @ 16:32:53
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: emma

Bästa bandet på länge! Men deras konsert var inte speciellt bra faktiskt.. De var så 'deppiga' efter Håkan att de känns bättre att lyssna på de i iPoden.. ^^

2008-07-27 @ 11:05:01
URL: http://tricktrucktrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback