Neerdfredag på ingång!




 

Må hända att sådana här tester är kanske inte så seriösa men de är roliga att göra iallafall ^^


 


image121




Äntligen fredag igen, den här veckan har verkligen varit vad man kan kalla helt fullproppad. Jobbar på som vanligt och nu har ju mina högskolestudier i historia också kommit igång på allvar så jag har verkligen att göra!
Fredagskvällen ska jag dock spendera med polarna, ska för första gången i hela mitt 19-åriga liv slösa bort en hel natt på datorspel på ett lanställe. Inte min stil direkt men man vet ju aldrig om det är kul förrän man verkligen har provat?


Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Raxha

"jag har verkligen att göra!"

pff, du läser ju bara en kurs ;)

iofs om man ska va ärlig så räcker det :P

2008-02-01 @ 00:35:49
Postat av: stephanie

haha oväntat att du blev brat, de kunde man ju räknat ut;) Snygg design företesnte;)

Postat av: Fredrik

haha, ja designen är riktigt snygg ^^ men det är ju hon som har gjort den också så ;)

2008-02-03 @ 17:50:45
URL: http://princ3charming.blogg.se
Postat av: Maartina

haha, lycka till! gick det bra förresten?

2008-02-06 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback