Jonny Johansson, årets designer!


image134



För er som har missat det så vill jag uppmärksamma att det heta klädesmärket Acne Jeans skapare Jonny Johansson i dagarna fick mottaga Elle-galans pris för årets designer.

Jag hoppas att ni håller med mig när jag säg att han helt klart var värd detta. Acnes kläder är, enligt mig, väldigt enkla plagg men samtidigt väldigt stilrena och moderiktiga utan en massa onödiga detaljer. Helt klart ett av marknadens snyggaste klädesmärken, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha du är allt bra rolig du va:P okej vart hade du tänkt åka då? annars kan du ju sikta på grekland 20 maj^^ sakynthos eller nåt:P muhaha^^

Postat av: isabelle

tackar :D

2008-02-19 @ 12:41:16
URL: http://isabellekristiansson.blogg.se
Postat av: Danielle

att du ens som kille har koll på detta :O

2008-02-21 @ 15:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback