Värdelösa vardagar!





Eran värdelösa bloggare är tillbaka med ännu ett värdelöst inlägg som ska göra ett försök att förgylla några sekunder av era värdelösa liv. Ja, ungefär såhär positiv är jag efter en hel dag på jobbet utan att ha sovit ett dugg natten innan.
Är det då så smart att sitta och skriva ett blogginlägg när klockan är över tolv på natten? Nej förmodligen inte men vad ska man göra liksom? På dagarna har jag inte tid och när jag väl kommer hem är jag för upptagen med att njuta av hur skönt det är att jag inte ens lägger minsta tanke på det.

Jag har skaffat en ny älskling iallafall och är otroligt nöjd med detta (nej inte någon ny flickvän). Ni kan se hennes underbara yttre på bilden ovan men det inre är det bara jag som vet något om (och alla andra som har samma modell). Förhoppningsvis får jag lite bättre fart på bloggandet nu och kanske för en gång skull skriver något som underhåller någon? Spänningen är olidlig!

Anledningen till mitt bloggstopp har inte bara berott på det faktum att jag inte har orkat (jag är lat men inte SÅ lat) utan även på att jag varit fast i läsandet en tag. Som de flesta vet så älskar jag musikgenren sleazerock och vad är inte bättre underhållning för mig då än att läsa boken The Dirt som handlar om grabbarna i rockbandet Mötley Crües liv från uppväxten i barndomshemmet till där de är idag.
Du behöver inte vara någon vidare fantast utan du kommer förmodligen att älska den här boken ändå. Jag rekomenderar den väldigt starkt som vill läsa något fullspäckat med udda händelser och intressant läsning!

Kommentarer
Postat av: Sanna

oooh nice computer :O jag vill också ha ny bärbar! snuft


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback