Birthdaygirl!



Den gångna helgen har till största del gått till att fira den otroligt glada tjejen på bilden som fyllde 19 i fredags. Sjukt roligt har det varit och mycket dricka har det blivit men inte gråter vi för detta. Grattis ännu en gång babe! Detta har varit en helt underbar helg som sent ska glömmas!!

Handlade ut från systemet för första gången i lördags, det var första gången sen min födelsedag som jag verkligen kände att jag blivit ett år äldre. Så sjukt praktiskt att bara kunna knalla in i en butik och köpa det man behöver utan problem, känns som om det kommer att bli en del besök där den närmaste tiden.

Nu är bara frågan: Vad finns där nu att se fram emot?

18 var krog/körkortsåldern och när man fyllt 20 får man köpa ut från Systembolaget men efter det då? Finns där något mer att se fram emot eller allting är slut nu? Personligen får jag den uppfattningen att åren bara kommar att traska på fram tills jag fyller 30 och livet i princip är över (kanske inte riktigt över men nästan).

Någon som kan ge mig ett svar på denna frågan?

Kommentarer
Postat av: Danielle

Hm, du har ju alltid julafton att se framemot när det ser mörkt ut? annars så är ju 40 års krisen något att satsa på.

Postat av: Eva

Du får helt enkelt planera saker som gör livet värt att leva resor osv, det är bara du som vet hur du ska leva ditt liv ;) Gör det till det bästa bara. Det löser sig vet du ;) puss på dig!

2008-08-04 @ 18:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback