Stand up and shout!




image148


Vilken degig lördag det här har varit! Sov till tre och sen dess har jag suttit här i princip hela tiden. Den här gången går det inte heller på att skylla på någon hård utgång eftersom gårdagen var en väldigt lugn kväll utan en massa yrande och drickande i massvis. Grattis än en gång på 20-årsdagen Rasmus, hoppas att du blev nöjd med kvällen!

Har hunnit med att se en bra film iallafall, Rock Star. Handlar om en kille med stora rockstjärnedrömmar som tar chansen att gå med i ett av de stora rockbanden och satsar allt för detta. Riktigt bra film innehållande sjukt bra musik!

För övrigt borde jag skriva på min hemtenta idag men har jag gjort det? Icke! Jag är nog sämst i världen på att komma igång med saker. Det kommer en dag imorgon också är mitt motto gällande det mesta och imorgon måste jag verkligen börja om jag inte vill slita sönder mig själv på måndag.

Ge mig en lyckospark och få mig att komma igång tack?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kicking hard! känner du det? ;) hehe

Postat av: RaXha

Klart jag va nöjd med kvällen! va ju ute med dom bästa människorna i världen! :O

2008-04-12 @ 23:06:42
Postat av: sophie

hallå! :) hoppas du får en trevlig dag !

2008-04-13 @ 11:41:25
URL: http://ilikesophie.blogg.se
Postat av: josefin

haha^^ det blir ett litet isåfall:P men jag vet inte, gör nog ett bälte eller har du bättre förslag?:P

2008-04-13 @ 11:42:01
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback