Nerstampad i marken


Ibland är det verkligen jobbigt att vara enkelspårig, att ställa in sig på något och verkligen tro att det ska bli så. Sen blir det alltid en hård smäll när man vaknar upp ur sin dröm och upptäcker att det som var så självklart har varit utom räckhåll enda från första början. Så blev det för mig igår iallafall, en sak som jag ganska länge hoppats på krossades på mindre än 10 sekunder. 

Varför ska detta just hända mig kan man fråga sig?

Aja, the show must go on! Jobb idag och jag är verkligen inte på G för det alls, är inte på G för något alls om jag ska vara helt ärlig men vad man kan göra? Man är fast i en on cirkel som kallas vardag som bara maler sönder en och allt det som betyder något för en. Så känns det just nu iallafall, detta tär verkligen på mitt annars stora självförtroende och min enorma självkänsla. Återstår att se var man slutar.

Det kan ju inte sluta värre en videoklippet jag hittade igår iallafall. Detta ska föreställa Irlands bidrag till Eurovision Song Contest 2008. En aning udda är en jävligt bra beskrivning!




Kommentarer
Postat av: RaXha

På fredag super vi bort sorgerna! :O

ang. videon: WTF?! xD

2008-04-02 @ 07:30:16
Postat av: sossa

Haha såg irlands bidrag för nån vecka sen också på youtúbe.. and i looove it :D as ball! haha.. men ja jävligt UDDA

Postat av: Sanna

Vet inte vad som har hänt, men är rätt säker på att det hänt många, så du är inte ensam

2008-04-02 @ 20:17:30
URL: http://nocturnalthoughts.blogg.se
Postat av: tilda

men snutte? :/

2008-04-03 @ 01:06:30
URL: http://matildawagner.blogspot.com
Postat av: Danielle

hmm, vet itne vad som har hänt gullet, men hoppas att det ordnar sig.. om inget annat så tror jhag alla vet ´hur det känns. Irlands bidrag är fett nice. Puss :* ps. du vet du FORTFARANDE kan snacka med mig när det är något ds.

2008-04-05 @ 22:09:04
URL: http://syndigtbra.blogg.se
Postat av: If you want someting, call me !

just de 10 snabba sek, nu vet du hur de är ...

2008-04-06 @ 09:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback