King of the hemtenta is back!



image160


Ja, då var det dags för ännu en kväll av hemtentaskrivande. Lika roligt som vanligt, ligger och läser igenom alla de två miljoner sidorna som vi ska använda oss av och känner bara att detta kommer att bli en lång kväll.
Dock inte lika lång som sist jag skrev hemtenta. Då började jag tre på eftermiddagen och när jag var klar och hade rättat till det allra sista så var klockan sju på morgonen!
Aldrig mer tänkte jag, nästa gång ska jag ha börjat skriva i god tid men vad blev det? Jo, jag sitter här dagen innan jag ska lämna in och har det mesta kvar. Bra jobbat PG!
Överskriften på tentan är det som jag har lagt in som bild här ovan och jag lovar, det är precis lika roligt som det låter. Må hända att föreläsningarna är intressanta men tentaskrivandet kan rent ut sagt gå och dö!


Detta var dagens fina visdomsord från mig, ska tillbaka till min säng och gräva ner mig bland mina böcker nu!

Kommentarer
Postat av: emma

KOLLA MIIIIIIN BLOGG :D
emmuus.blogg.se

Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 17:07:58
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback