Hey Mister Destiny!

image147


Sorry att jag inte har skrivit på ett tag men ska jag vara helt ärlig så har jag verkligen inte orkat, ska ändå försöka att uppdatera er på det mesta som har hänt sen senast jag skrev. 
Helgen som har gått har i princip bara innehållit en massa festande. I fredags firade Sanna, den lilla plutten, sin 19-årsdag även om hon själv misslyckades att ta sig till stan från sin egen förfest pga. för mycket dricka. Dock hade vi roligt ändå och jag kan säga att jag nog söp för Sanna på krogen också! Lyckades bli lite filmstjärna på kuppen också i form av två stycken några minuter långa videoklipp som en polare filmade när vi tog bussen hem. Var ni hittar dem tänker jag inte säga men man kan ju säga att det slank ut både det ena och det andra under tiden har filmade. 

På lördagen var det konsert i Klippan för poprockbandet Future Idiots (bilden ovan) skulle spela. Även om publiken anske kunde jämföras med en död fisk och lokalen kändes som om den var mer anpassad för ett 90-årskalas än en konstert så gjorde grabbarna verkligen sitt allra yttersta och konserten blev så bra det bara kunde bli! Efter detta blev det en yr tripp till Helsingborg som slutade med att vi hamnade i en källare på Eskilsminne där vi satt och snackade skit tills bussen skulle gå vid halv tre. 

Shit vad ointressant inlägg, men det blir lätt så när man bara ska sammanfatta en helg. Lovar att det kommer bättre grejer snart!

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, I found it ;) trevligt snack.. stackars Minette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback