Efter ett "långt" bloggavbrott..



Äntligen går det att skriva på bloggen igen!

Kalla mig nörd men jag har faktiskt saknat det. Känns bra att få skriva av sig såhär ibland, vilket man inte har kunnat göra de senaste dagarna. För övrigt är allting bara bra med mig, har lagt en helg av festande bakom mig och för ovanlighetens skull har den inte bidragit med någon ångest över huvud taget. Bra jobbat Fredrik!

Och just det, jag har ju tagit körkort också. I fredags runt nio efter en väldigt skakig bilrunda fick jag beskedet att jag hade klarat uppkörningen. Hur detta gick till? Fråga mig inte men glad blev jag iallafall. Äntligen kör jag lagligt utan att behöva ha handledare med mig.
Självklart firade jag det med fest! En hemmafest i Vallåkra blev destinationen för kvällen, faktiskt riktigt roligt. Detta festande följdes dagen efter av en utgång med folket på jobb som verkligen var över alla förväntningar. Vi började förfesta vid fem lördagkväll och sedan flöt allting på med mat och dricka fram till fem morgonen därpå när jag och min arbetspolare Fredrik till sist gav upp, efter att allt hade stängt, och ringde efter skjuts hem. Verkligen en trevlig och sjukt crazy kväll!

Gårdagskvällen (måndag) gick åt till att sitta på föreläsning i Lund, snart hemtenta igen och jag känner redan hur det ilar i ryggraden av blotta tanken men sådant är livet. Fick ju en härlig eftermiddag tillsammans med världens härligaste tjejer (Matilda, Ica och Della) så jag ska egentligen inte klaga ;)


image146

Visst var vi på G i lördags ;)
Partykungarna Fredde och Fredde som festade hela natten långt efter att resten hade stuckit hem!





Kommentarer
Postat av: Prinsessan ;)

Grattis min lilla prins till körkortet! :) Jag är så glad för din skull! ;) Puss och Kram / Maddä


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback