Thank god I'm me !



image80



Idag är jag glad, riktigt glad. För det första är jag ledig hela veckan vilket innebär, för er som inte vet vad ledighet innebär, att jag inte ska jobba på sju hela dagar.
För det andra är jag riktigt pepp för att festa, längesen jag var såhär på G så på fredag smäller det riktigt ordentligt. Ingen riktig fest utan Fredde på på partyhumör liksom, ska bli riktigt roligt.

Men det är fem dagar dit och jag ska njuta av varenda en, vissa positiva sidor har arbetslivet faktiskt. Man njuter ju extra mycket när man väl får vara ledig. Senaste veckorna har ju, som ni vet, varit rena plågan på alla håll och kanter så det känns jätteskönt att allting håller på att vända tillbaka till hur det var om inte till och med lite bättre.

Ska sova snart eftersom jag hade tänkt att dra till körskolan imorgon göra ännu mer teori, därför jag tog ledigt egentligen. Vill bli klar med teorin snabbt så att jag kan får göra uppskrivning snart och sen även uppkörning. Känns som om det borde vara klart snart liksom. Allting är ju väldigt simpelt bara man har tid att sätta sig ner och ta tag i det, vilket det inte känns som om jag har när jag jobbar. Har två dagar i veckan som jag har tid att sätta mig ner med det och det räcker helt enkelt inte till men nu ska jag väl komma vädligt långt, eller kanske till och med bli färdig, den här veckan.
På tisdag ska jag även skaffa träningskort och äntligen börja träna igen, ska bli riktigt skönt för jag behöver verkligen något sätt att ta ut all min överskottsenergi som jag bara går och bär på ibland.

Ja kort sagt, allting är kanon just nu och ingenting kan hindra mig från att må skitbra. Inte ens min, förmodligen, ADHD-störda farsa och det säger ju en hel del om man har träffat honom och vet hur jobbig han kan vara.

Ha det nice ! Kisses !

Kommentarer
Postat av: Katta

Härligt att höra att du är glad! :D Ha en underbar dag vännen!

Postat av: amelie

ååh, hoppas verkligen det blir kul på fredag då - känns som att så många ser fram emot det nu att jag börjar få lite prestationsångest O_o men det löser sig förhoppningsvis ^^ håller tummarna för dig och körningen också, du klarar det! ;D

2007-09-24 @ 18:17:38
URL: http://mercedescamera.blogg.se
Postat av: emzi

en annan har ju uppkörning inom ett par veckors tid ;) heho, men nice att det går bra för dig! ;D

2007-09-24 @ 18:34:42
URL: http://sirensinside.webblogg.se
Postat av: stephanie

festa på lördag i helsingborg för det ska jag göra;) haha

2007-09-25 @ 00:39:03
URL: http://stephaniieee.tjejsajten.se
Postat av: Pelle

ja, din farsa snackar fkatiskt för sig själv.

2007-09-25 @ 20:45:21
URL: http://syndigtbra.blogg.se
Postat av: stephanie

haha du är sämst på att uppdatera;)

2007-09-26 @ 01:13:44
URL: http://stephaniieee.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback