Shopaholics have more fun




image81


Onsdag idag och snart är den här veckan slut, tyvärr är det så. Tråkigt nog är det alltid de lediga veckorna som går snabbast.
Hade en riktigt fullpackad men härlig dag igår i alla fall. Började med körskola som vanligt och efter att jag både hade kört och gjort teori så hade jag ändå 1,5 timme att slå igen innan Danne var färdig på sin körlektion. Tog därför bussen tillbaka till Knutpunkten och satte mig på Graffiti Café och tog en jättegod baguette och en stor cappucino. Riktigt skönt att börja morgonen så lugnt.

Vid halv tolv tog vi tåget till Malmö och plöjde igenom Malmös shoppinggata. Fick köpt en jättesnygg grå tjock stickad kofta, ett par vita Björn Borg-boxer (har haft alla färger och mönster utom just ett par cleana vita så det var på tiden) och Diesels nya parfym Fuel for life (luktar extremt gott).
Vid fem åkte vi tillbaka till Helsingborg och tog en runda på Kullagatan eftersom skorna Emelie skulle ha bara fanns på Håkanssons där. Passade på att ta en runda inom Spirit då och köpa den svarta slipsen som jag velat ha vädligt länge men inte tänkt på att köpa, riktigt snygg!
Som om det inte var nog så åkte vi även till Väla och där fick jag köpt trenchcoaten från Tiger som jag också ville ha. Var inte hemma förrän nio på kvällen och då var jag helt slut men kollar man på vad jag köpt så var det värt det. Summan för allt låg i slutändan på några tusen men det känns ändå som om allt som jag köpte var "behövliga" saker, i alla fall om man frågar mig.
Den enda som inte handlade något alls var Danne, om man inte räknar med hans tåg/buss-biljetter och en tub med någon speciell tandkräm. Den killen vet verkligen hur man ska göra för att vara ekonomisk!

Dagen idag har i stora drag varit motsatsen till igår, har i princip inte gjort någonting. Körskolan och teoripluggande som vanligt men även ett besök i solariet så nu ser jag mer eller mindre misshandlad ut men förhoppningsvis har det lagt sig till imorgon.

Ha det nice ! Kisses !

Kommentarer
Postat av: stephanie

Nu är det sjuk dålig uppdatering av din blogg må¨ste jag säga;) vart är dina kommentarer på min blogg då?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback