Only the lonely

image79


Kvällen blev inte som det var tänkt. Älsklingen mådde inte riktigt bra och valde därför att stanna hemma, tråkigt men sant. Hoppas på att hon frisknar till tills imorgon så att vi kan ses då istället, har inte träffats på en vecka så det hade jävligt mysigt.

Kvällen slutade till sist med att jag dissade två fester och drog hem till min polare Jonne istället, där Andy också var. Har inte träffat Jonne på typ en månad så det var nice att bara softa och snacka som vi alltid brukade göra innan. Tur att vänner som dem finns. Det är sådana här dagar som man märker hur mycket som har förändrats på bara ett år. För ett år sen var det nästan alltid jag, Jonne och Andy på fredagarna. Vi brukade softa hemma hos Jonne, se film och sådär. Ser man på hur det är nu så är det nästan aldrig så. Jobbet och körskolan tar upp den mesta tiden och den lediga tid jag har ägnar jag åt att festa och försöka förstå hur vissa människor tänker, man vill ju alltid försöka vara människor som betyder mycket för en till lags och få allt att funka. Sen att det sällan fungerar har jag märkt mycket av nu under de senaste veckorna. Sen är det ju även så att man har ju inte en chans att kunna förstå om man inget får veta heller men man gör ändå sitt bästa.

Såg precis klart "Shrek the third" (bilden ovan) på tal om något helt annat. Inte lika imponerad av den som av de två föregångarna men den var ändå bra på sitt sätt, Pepperkakan och Pinocchio är alltid lika klockrena. Hörde dock att de hade planer på att göra en fyra, vilket jag inte hoppas att de gör. Det är på det här sätter man förstör en bra serie av filmer, trycker ut det sista man kan få ut av det och gör en extremt dålig uppföljare. Allt för pengar I guess och på sätt och vis förstår jag dem för pengar är i princip allt för mig också.
Imorgon vet jag inte vad som händer, förhoppningsvis lite myspys med älsklingen men man vet ju aldrig.


Ha det nice ! Kisses !


Kommentarer
Postat av: stephanie

du jag ska bli en riktig stjärna i köket så klart dom fan att jag lagar mat:D haha;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback