It's just nothing

Ibland är saker och ting verkligen så tråkiga att man undrar om det verkligen kan bli värre. Just nu är det så, jobbet är tråkigare än någonsin och likaså min fritid. Ingenting händer och folk är bara så svåra att förstå sig på. Är djupt tacksam för att jag är ledig två dagar i veckan, det behövs verkligen för att återhämta sig så att man känner sig levande och inte bara som någon zombie. Ska vara glad att jag inte jobbar natt den här veckan för det hade jag seriöst inte klarat av.

Var på körskolan idag och allting går bra positivt framåt, hoppas att jag blir klar inom den närmaste månaden. Förutom körskolan så har jag bara tagit det lugnt, kan behövas ibland. Hann dock med en runda till möbelaffären med morsan, hon skulle kolla på något som hon hade tänkt köpa till min kusin och jag passade på att kolla på lite nytt stuff till mitt rum. Ska ha ny lampa i fönstret och kanske några nya tavlor, hittade lite nice grejer som jag ska köpa. Även sådant piggar ju i den gråa vardagen, det till och med regnar nu så mer grått än såhär kan det ju nästan inte bli.

Hittade ett Family Guy-klipp som jag bara inte kan sluta skratta åt. Tur att sådan humor finns. Eftersom jag dock är så inkompetent att jag inte lyckas lägga in filmen här så får ni länken till filmen istället, måste ses!

http://www.miloop.se/?movie=7587


Ha det nice ! Kisses !


Kommentarer
Postat av: pelle

Ja tråkigare än såhär blir det nog fan inte. Synd du inte kunde komma på festen på fredag :/ jag ska inte heller med, men snacka med Sossa. Vi får ses nästa vecka ^^ Pussar fredrika

Postat av: stephanie

haha jag ska dit och hälsa på ett par kompisar som flyttade dit;)

2007-09-20 @ 14:51:17
URL: http://stephaniieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback