Everything as an ending


image78


Äntligen är min vecka med nattjobb över, hur skönt som helst. Hatar verkligen att jobba natt eftersom jag förstör min dygnsrytm. Jag utger ju mig alltid för att vara nattmänniska till 100% men detta är verkligen över gränsen kan man säga. Lär väl bli fler sådana här veckor någon gång i framtiden men som det ser ut nu den närmaste tiden så är det dagtider och körskola som gäller. (Bilden ovan är från terminalen på Schenker AB där jag jobbar)

Var föresten på min sista tråkiga teorilektion på körskolan igår. Killen som undervisar var lika grå och tråkig som vanligt och känslan av att jag inte hade fått sova tillräckligt gjorde inte saken bättre. Lyckades dock hålla mig vaken mot alla odds. Efter denna tortyr hade jag två timmar att slå igen så efter att jag hade flummat runt med Danne på stan en stund så drog jag till solariet och solade. Fan hur länge sen som helst och det känns verkligen som om jag bleknar bort, inte bra alls.

Duktig som jag är så ser även denna helgen ut att bli en vit helg. Förra helgen blev det ju bio på fredagen och vi såg, som jag tidigare har nämnt, "28 weeks later" som var riktigt bra. På lördagen hade vi filmkväll i Elles farsas lägenhet i stan, såg Saw 2 och 3 som är två extremt bra skräckfilmer. Ska försöka att hålla det såhär lugnt fram tills vi ska fira Amelies 18-årsdag den 28e. Som det ser ut nu så blir det en mysig kväll med älsklingen och någon bra film. Tro det eller ej men ibland är det faktiskt skönt som fan att bara ta det lugnt, även på en fredag.

Ha det nice ! Kisses !

Kommentarer
Postat av: amelie

Hade så himla gärna varit med er på filmkvällen hos Elle (jag blev sjuk, typiskt mig!) men det var kanske lika bra ändå :p Saw-filmerna är RIKTIGT äckliga! Tjatar som fan men vi mååste se 4an när den kommer på bio :D
Och jaaa! Bra att du planerat in den 28de, ska röja som fan! xD Känner mig jättestressad men hoppas att det löser sig och att det blir en kul kväll ändå ^^ Sen ska vi till Tivvan - woho! :D

Postat av: Sofie

Lilla bandet ger mig lite ångest... Varför ser jag aldrig dig ute längre?

2007-10-06 @ 18:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback